बिजुली गाडीको युगतिर नेपाल : तर सिंहदरबार अझै अनुदार

२९ वैशाख, काठमाडौं । ललितपुरका सुदन धिमालले विद्युतीय गाडी चढ्न थालेको एक वर्ष भयो । उनको अनुभव मिश्रित छ । पेट्रोल खर्च र महँगो सर्भिसिङको तनावबाट त उनी मुक्त छन् तर अझै पनि लामो यात्रामा आफ्नै गाडी लिएर निस्किने आँट पलाइहालेको छैन ।

‘हुन त अहिले पहिलेभन्दा अवस्था धेरै सुधारिएको छ’ धिमाल भन्छन्, ‘तैपनि ढुक्कले चाहेको ठाउँमा चार्जिङ स्टेसन पाइने अवस्था छैन ।’

Advertisement

चितवनका संगम सुनार मध्यम दूरीको यात्रामा भरसक पेट्रोल या डिजल गाडी रुचाउँदैनन् । तर, विद्युतीय सवारी प्रयोगकर्तामा अझै आत्मविश्वास बलियो नभइसकेको उनको बुझाइ छ ।

‘निजी क्षेत्रले पनि चार्जिङमा ठूलो लगानी गर्न चाहेको छैन । विद्युतीय गाडी प्रयोगकर्तालाई शहरबाट गाडी लिएर निस्किंदा चार्जिङ सुविधा नपाइने मनोवैज्ञानिक दबाव र डर छ’, सुनार भन्छन् ।

गाडी किन्न चाहने साथीभाइले पनि विद्युतीय गाडीको ब्याट्रीको आयु र गाडीले दिने रेन्जबारे धेरै शंका गर्दै सोध्ने गरेको उनी बताउँछन् । ‘पेट्रोल गाडीको तुलनामा यसको सञ्चालन खर्च धेरै सस्तो छ, १०–१२ वर्षपछि ठूलै मूल्यमा ब्याट्री फेर्दा यो गाडी नयाँ जस्तै हुन्छ’ उनले भने, ‘त्यतिबेला ब्याट्रीको आयु र ठूलो ब्याकअप क्षमता विकास भइसकेको हुन्छ ।’

केही महिनादेखि बिजुली गाडी चढिरहेका काठमाडौं, मैतीदेवीका सन्देश पराजुली वातावरणमा हानि नहुने गरी गाडी चलाउन पाएकोमा हुने आनन्द नै विद्युतीय गाडीको मूल विशेषता मान्छन् । केही अवगुण भए पनि लाभको तुलनामा त्यो न्यून भएको र एक दिन केही घण्टा चार्ज गरेर हप्ताभरि ढुक्क हुनसक्ने अवस्था रहेको उनको भनाइ छ ।

‘पेट्रोल गाडीमा मासिक १५ हजार माथिको तेल लाग्थ्यो, अहिले १५ सयको बिजुलीले महिनाभरि चल्छ’ सन्देश भन्छन्, ‘लामो यात्रामा निस्किने कहिलेकाहीं मात्रै हो । त्यही पनि चार्जिङ स्टेसनहरू खुल्न थालेका छन्, अब धेरै समस्या हुन्छ भन्ने लाग्दैन ।’

सम्बन्धित खवर

लोकप्रिय